Τα προβλήματα του Ευρω θυμίζουν αυτα του περίφημου νέου επιβατηγού αεροπλάνου A- 380.
Και τα δυο τα έβγαλαν στην κυκλοφορία με θριαμβολογίες και τυμπανοκρουσίες και κατόπιν ανακάλυψαν τα καίρια λειτουργικά προβλήματα τους.
Όπως κανεις από τους αρχιτέκτονες του ευρωπαικού κοινού νομίσματος δεν σκέφτηκε τι θα γινόνταν στην περίπτωση που κάτι δεν θα πηγαινε καλά σε μερικές απο τις χώρες, που το υιοθέτησαν με συνοπτικές διαδικασίες, το ιδιο ακριβώς έγινε και με το ευρωπαϊκό καμάρι Airbus Α-380.
Ετρεξαν για να το βγαλουν πρώτοι στην αγορά και νωριτερα απο ότι η Boeing θα κυκλοφορούσε το δικό της αεροσκάφος έτσι ώστε να εισπραξουν το παραδάκι της παγκόσμιας αγοράς και δεν εδωσαν την απαιτούμενη προσοχή στα τεστ που έπρεπε να ειχαν γινει σε βαθος χρονου.Το "εβγαλαν" γρήγορα-γρήγορα στην κυκλοφορία για να μεταφέρει κόσμο προσφέροντας όλες τις πολυτέλειες που μέχρι σημερα κανενα αεροπλάνο δεν προσέφερε στους εκατοντάδες επιβάτες του. Το αγόρασαν άμεσα οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως και ξαφνικά στα πρώτα service οι υπεύθυνοι μηχανικοί ανακαλύπτουν ρωγμές στα φτερά του !
Η διαφήμιση του νεου Airbus πληροφορούσε τους υποψήφιους επιβάτες πως θα μπορούσαν πλέον να κοιμούνται τελειως οριζόντιοι, να έκαναν ζεστό μπάνιο εν ώρα πτήσης και να πιουν το ποτό τους όρθιοι στο μπαρ παρέα με αλλους επιβάτες λες και είναι στο αγαπημένο τους μπιστρό.
Αυτά ολα άραγε μπορεί να είναι σπουδαιότερα από ότι τα ίδια τα μεταλικά φτερά που τους μεταφερουν ψηλά στους αιθέρες σε μακρινους προορισμούς χιλιαδες μίλια γύρω από τον πλανήτη μας ;
Οταν οι κατασκευαστικές εταιρείες σπαταλούν τεράστια χρηματα για διαφήμιση σε σχέση με αυτα που έπρεπε να 'δινουν' για να δοκιμάσουν σε πραγματικές εξαντλητικές συνθήκες πτήσεων και βάθος χρόνου τα νεα αυτα αεροπλάνα τότε κάτι δεν παει καλά στην κοινωνία μας
Οταν 15 ευρωπαϊκές κυβερνησεις πείθονται απο ειδήμονες και πείθουν του πολίτες τους με 'τρανταχτά' επιχειρήματα για την ορθότητα της μαζικής αυτής στροφής υιοθέτησης ενος κοινού νομισματος χωρίς να βλεπουν και τα αρνητικά σημεία μια τετοιας κολοσσιαιας επιχειρησης τότε κάποιο στραβό δρόμο έχουμε παρει όλοι μας.
Όταν σου πουλάνε αυτοκίνητο που διαφημιζουν μόνο την επιτάχυνση που σου προσφέρει το μοναδικό γκάζι του χωρίς να σου λένε και τις ιδαιτερότητες και ατέλειες που έχει το γκαζι αλλά και τα αμορτισέρ του όταν θα οδηγείς σε καρόδρομους τότε ο όλεθρος δεν απέχει πολύ
Το σκηνικό αυτό θυμίζει λίγο την εξ ίσου γρήγορη εξασφάλιση άδειας κυκλοφορίας νέων φαρμάκων που λανσάρονται απο φαρμακευτικούς κολοσσούς χωρίς να μελετηθούν σε πραγματικό βάθος χρόνου οι πιθανές συνεπειες που θα έχουν για τον λήπτη οι διάφορες παρενέργειες. Πολλά τα παραδείγματα ασθενών που 'έφυγαν' τάχα μου πληρεις ημερών ή ακόμα και από άγνωστες αιτίες έτσι στα ξαφνικά αφου κανείς δεν μπορεί να πιστοποιήσει οτι τα λαθος σχεδιασμένα φάρμακα τους εστειλαν στον αγύριστο.
Θυμίζει επίσης την δημουργία και χρήση μεγάλων πυρηνικών σταθμών που τιθονται εκτος λειτουργίας 'απλά' από ενα θαλάσσιο κύμα οχι γιατι επληγη ο πυρήνας του σταθμού κατ'ευθείαν αλλά γιατι τοποθέτησαν οι αρχιτέκτονες του καποιες απλές αλλά εξαιρετικά σημαντικές ηλεκτρογεννήτριες κάτω στο εδαφος αντι να τις βαλουν 5 μετρα ψηλά. Το αποτέλεσμα πιο φρικιαστικό ακόμα και απο αυτην την βομβα της Χιροσίμας που 'εριξαν' όμως εν καιρώ πολέμου. Με το τσουνάμι το θαλάσσιο νερό απλά 'έπνιξε' για μερικές ωρες τις γεννήτριες κι αυτο έφτασε για να σκασουν οι αντιδραστήρες με τα γνωστά αλλά και άγνωστα σε μας σήμερα φρικιαστικα επακόλουθα για δεκαετίες και πολλές γενιές Ιαπώνων.
Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου